معاون وزیر راه و مسکن در سراب گفت: روند اجرایی احداث بیمارستان جدید سراب مطلوب است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، علیزاده  در جریان بازدید از طرح احداث بیمارستان جدید سراب روند اجرایی احداث این بیمارستان را مطلوب ارزیابی کرده و از افتتاح زود هنگام تا پایان دولت دهم خبرداد.

معاون وزیر راه و مسکن و شهرسازی با بیان اینکه بیمارستان ها نقش مهمی در تامین امنیت روانی جامعه دارند اظهارکرد: با احداث بیمارستان جدید شهرستان سراب مردم منطقه احساس ارامش بیشتری خواهند کرد.

علیزاده رقم اختصاص یافته برای احداث این بیمارستان را برای امسال 40میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:این طرح با 50درصد پیشرفت فیزیکی در ردیف پرورژه های مهرماندگار قرارگرفته است.


وی یاداورشد: طرح های مهر ماندگار تا پایان دولت دهم به بهره برداری خواهند رسید و بیمارستان سراب نیز حداقل یکسال زودتر از موعد تعیین شده تحویل وزرات بهداشت خواهد شد..

معاون وزیر راه در پاسخ به انتقاد نماینده سراب به خاطر در نظر نگرفتن بخش دیالیز برای این بیمارستان ابرازداشت: وی موافق توسعه بیمارستان و احداث بخش دیالیز می باشد ولی مجوز احداث بخش دیالیز باید از طریق وزیر بهداشت و کمسیون 215به وزارت مسکن اعلام شود.

 علیزاده اعمال اصلاحات و توسعه طرح بیمارستان را منافی افتتاح ان در سال 92ندانست و خاطرنشان کرد: طرح های اصلاحی و توسعه ای می تواند در کنار بهره برداری از پروژه نیز ادامه داشته باشد.

معاون فنی و مهندسی وزارت راه و مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه این بیمارستان 217تختخوابی محسوب می شود تصریح کرد: تخت های درمانگاهی و بخش های ویژه نیز باید جزء تخت های بیمارستانی محسوب شوند.

گفتنی است پیش از این از این بیمارستان به عنوان بیمارستان 160تختخوابی یاد می شد.. ابراهیم خلیل بایرامی رییس شبکه بهداشت و درمان سراب نیز با ارایه گزارشی از وضعیت و نیازهای بهداشتی و درمانی سراب خواستار اعمال اصلاحاتی در نقشه و نوع تجهیزات و سنگ های به کاررفته در ساختمان بیمارستان شد. بایرامی هوشمند سازی نحوه مصرف انرژی را موجب صرفه اقتصادی برای بیمارستان دانست. /س
برچسب ها: احداث ، بیمارستان ، سراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.