عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس بر لزوم تشكيل كميته اي مشترك متشكل از دولت، مجلس، كميسيون‌ها، وزارتخانه و كارشناسان و .. براي اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها تاكيد كرد.

الياس نادران نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر ضرورت اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها در زمان مناسب گفت:‌ از آنجايي كه اجراي فاز دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها اقدامي ملي بوده، نياز به ارزيابي دقيق و كارشناسي از طرف دو قوه مقننه و مجريه دارد لذا اجراي موفق گام دوم اين قانون نيازمند تشكيل كميته‌اي مشترك از سوي دولت، مجلس، كميسيون‌هاي تخصصي، وزارتخانه‌ها، كارشناسان و صاحبنظران ذيربط است تا با بررسي نقاط قوت و ضعف فاز اول هدفمندسازي يارانه‌ها اقدام به اجراي فاز دوم اين قانون كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه براي  موفقيت در اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها عملي كردن نظرات كارشناسي و بايد و نبايد‌هاي اجراي فاز اول الزامي است، تصريح كرد: كاناليزه كردن نقدينگي در كشور يكي از محورهاي اجتناب ناپذير اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها بوده و بايد با مديريت صحيح به مسائلي از اين دست رسيدگي شود.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنين ابراز اميدواري كرد كه با حسن مديريت و استفاده از نظرات كارشناسان در قالب كميته‌اي مشترك گام دوم قانون هدفمندسازي يارانه‌ها استوارتر از گام اول اجرا شود.

منتخب مردم تهران در مجلس در پايان به اعتبارنامه علي ايرانپور نماينده مردم مباركه اشاره كرد و گفت:‌مستندات لازم براي رد صلاحيت ايرانپور در جايگاه نمايندگي مردم مباركه را داريم و به محض ارجاع گزارش كميسيون تحقيق به صحن علني اين مستندات را ارائه خواهيم كرد.

/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار