معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: حجم تمام برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری امسال گسترده تر از سال گذشته است.

  سیدهادی ایازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تا پایان سال جاری جشنواره های شمسه شکوفا، مشکات، تسنیم و پویا در شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:‌ امسال حجم برنامه های بسیار بیشتر از سال گذشته است و علت آن هم این است که شهروندان از شهردار مطالبه دارند که در این حوزه ها ورود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال 91 چهار جشنواره شکوفا در حوزه فناوری ارتباطات، جشنواره مشکلات در حوزه علم و زندگی، جشنواره تعلیم در حوزه فعالیت ها و فرهنگی هنری بانوان و جشنواره پوریا در حوزه فعالیت های ورزشی محلات به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره شعبانی سال گذشته تنها در بوستان آزادگان انجام می شد افزود: امسال در 22 بوستان جشنواره شعبانیه اجرا می شود.

وی خاطر نشان کرد: باید آنقدر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات به انجام رسد تا خانواده ها دغدغه ای برای فرزندانشان نداشته باشند.

وی گفت:‌ تمامی ساز و کار شهرداری این است که تمام فعالیت ها در سطح محلات فراهم شود تا به راحتی در دسترس همه شهروندان قرار گیرد./ز

برچسب ها: ایازی ، جشنواره ، شعبانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار