سخنگوی شهرداری مشهد از ثبت200 اثر مکتوب، دیداری و شنیداری از فعالان عرصه رسانه ای کشور در جشنواره ملی شهرنگار در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد، علی حامد مقدم اظهار کرد: از همه آثار ارسال شده به جشنواره شهرنگار70 درصد مربوط به روزنامه های بومی و 30 درصد متعلق به روزنامه های ملی بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به حضور خبرنگاران ملی و بین المللی در روزهای پایانی خرداد در مشهد و تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شهرنگار تا ابتدای مرداد سال جاری پیش بینی می کنیم در روزهای آتی تعداد شرکت کنندگان افزایش یابد.

حامد مقدم مهمترین هدف این جشنواره را دست یابی به الگوی مناسبی از تعامل مدیریت شهری با رسانه ها دانست و تصریح کرد: همچنین حمایت، تشویق و تجلیل از خبرنگاران برتر و ایجاد انگیزه در حوزه مدیریت شهری از دیگر اهداف برگزاری چشنواره یاد شده است.

وی آثاری را که از ابتدای خرداد سال گذشته تا ابتدای مرداد سال جاری منتشر یافته اند را قابلیت شرکت در جشنواره ملی شهرنگار عنوان کرد و اظهارداشت: شرکت کنندگان می توانند در14رشته و4 بخش در این جشنواره به رقابت بپردازند.

سخنگوی شهرداری مشهد افزود: بخش مطبوعات این جشنواره دارای 7 رشته؛ شامل یادداشت، عکس، گزارش، مصاحبه، خبر، تیتر و طنز است،بخش رسانه ای دیداری وشنیداری "صدا و سیما"نیز دارای2 رشته خبر وگزارش و بخش خبرگزاری ها و سایت های خبری رسمی نیز دارای 4 رشته خبر، گزارش، گزارش تصویری و مصاحبه است.

وی بیان کرد: محورهای موضوعی جشنواره، مالی و سرمایه گذاری، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی، فنی- عمرانی، مدیریت، برنامه ریزی و فن آوری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی ومعماری و اطلاع رسان است./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.