قائم مقام سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه‌قضائیه نوشت.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، حسین صفدری قائم مقام سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه‌قضائیه خواستار برخورد جدی و سریع مسئولین با متخلفین پرونده واحد آکسفورد دانشگاه شد.

متن نامه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیار نکوهیده است که چندیست از گوشه و کنار، اخبار آشکار و نهان انحرافات مالی بسیار شنیده می‌شود. انحرافات مالی که همگی نشان از یک موضوع واحد دارد: عدم امانتداری برخی نسبت به بیت المال، بیت‌المالی که در سیره مولایمان امام علی(ع)، شمعش با شمع عادی تفاوت داشت و امروز...

این بار موضوعی است که همانند سایر موضوعات نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت و آن واریز مقادیر زیادی پول برای " واحد آکسفورد"ی است که در واقع وجود خارجی ندارد و فرستنده و تحویل‌گیرنده و مصرف‌کننده و محل مصرف آن نامشخص است!

با صدای بلند این خواسته به حق نه تنها دانشجویان، که فرد فرد ملت ایران را فریاد می‌زنم که قوه قضاییه، مجلس و هر مقام مسئولی که دل تپنده‌ای برای بیت‌المال دارد به این موضوع رسیدگی کند و نتیجه آن را اعلام عمومی کند تا رسوایان در نزد پروردگار، در نزد مردم نیز رسوا شوند و انشاءالله برخورد قاطع با این تخلف و سایر پرونده‌های مفتوح مالی، زمینه‌ای باشد برای نابودی سواستفاده و سواستفاده‌کنندگان.

اماممان حضرت مهدی(عج) ما را ببخشد انشاالله...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار