نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: طرح آبرسانی "الغدیر" در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است.


عبدالله تمیمی  در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان اظهار کرد: مسئولان باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات مطلوب و در خور شأن را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: شهرستان شادگان نیز با توجه به قابلیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی می‌توان به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد البته در این زمینه نیازمند توجه و حمایت بیش از پیش مسئولان است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین موضوع در حال پیگیری شهرستان خاطرنشان کرد: تأمین پایدار آب آشامیدنی شهرستان در اولویت کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع با اجرای بخش دیگری از طرح آبرسانی "الغدیر" که در ردیف پروژه‌های بزرگ ملی است در حال انجام و پیگیری است.

تمیمی با بیان اینکه هم‌اکنون آب آشامیدنی این شهرستان از طریق خط لوله 40 اینچ دارخوین تأمین می‌شود، عنوان کرد: با اجرای فاز بعدی طرح آبرسانی "الغدیر" کیفیت آب شهرستان بسیار مطلوب‌تر از گذشته می‌شود.

وی با بیان اینکه محل برداشت آب مورد نیاز این طرح از کارون است، گفت: همه تلاش ما در زمینه رفع مشکلات موجود ساکنان شهر و روستای منطقه برای مصرف آب آشامیدنی است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در دستور کار به زودی شاهد تکمیل این طرح و رفع مشکلات موجود شهروندان برای مصرف آب آشامیدنی باشیم./س
برچسب ها: غدیر ، پروژه ، بزرگ ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.