جودوکار کم بینای خراسانی گفت: برای کسب مدال طلا به مسابقات پارالمپیک 2012 لندن می روم.


    به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حامد علیزاده با بيان اين مطلب افزود: در مجموعه مدال های ورزشی ام جاي مدال بازی های المپیک خالي است كه اميدوارم در اين مسابقات موفق به كسب آن شوم.

    وی ادامه داد: پس از بازگشت از این مسابقات، تمامی مدال هایم را به موزه امام رضا(ع) و آستان مقدس ايشان اهدا خواهم کرد.

علیزاده با اشاره به آمادگی 60 درصدی خود برای اعزام به بازی های پارالمپیک پیش رو، اظهار داشت: خوشبختانه در شرایط روحی و جسمی مناسبی به سر می برم و تا زمان برگزاري اين مسابقات به آمادگی کامل برای حضور پر قدرت در آن خواهم رسید.

وي افزود: با توجه به تمرینات انجام شده در اردوهاي تیم ملی، مسوولان انتظار کسب بهترین نتیجه و مدال طلا از سوي ما را دارند.

    اين جودوكار خراساني موفقيت هاي کسب شده خود را طی سال های گذشته مرهون زحمات پدر و مادر و مربیانی هم چون رضا خوش سیما، حسن دهقان، جواد غضنفری، خسرو دلیر، امیر قوی و حبیب علیزاده دانست.

   وي مدال نقره مسابقات جودو پلیس های جهان در کشور اسپانیا در سال 70، مدال برنز مسابقات جودو کم بینایان جهان در کشور تركيه در سال 89، مدال نقره مسابقات آسیایی گرانجو چین و آنتالیا ترکیه در سال گذشته را از افتخارات ورزشی خود عنوان كرد

 علیزاده از مسوولان ورزش استان و کشور خواست برای ورزشکاران کم بینا و نابینا اشتغال زایی کنند تا بدون دغدغه به انجام فعاليت هاي ورزشي خود بپردازند.

    گفتنی است این جودوکار کم بیناي وزن 100- کیلوگرم به همراه سعید رحمتی دیگر نماینده خراسان رضوی از 11 تیر ماه سال جاری به مدت 14 روز در اردوی آماده سازي تیم ملی در کشور ازبکستان برای شركت در بازیهای پاراالمپیک 2012 حضور دارند /س

برچسب ها: نابینا ، جودو ، موزه ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.