سرپرست تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد تنها حضور بازیکنان اعزامی به جام باشگاه ها در استانکوویچ مهم است و فرقی ندارد که با نام مهرام یا تیم ملی در این رقابت ها شرکت کنیم.

حمیدرضا صمد زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درمورد خبر حضور در جام استانکوویچ که از قبل اعزام تیم ملی به غرب آسیا نیز مطرح شده بود، تاکید کرد: صحبت های مقدماتی را بامشحون رئیس فدراسیون انجام داده و قرار بر این شد که وی در مورد امکان حضور یک تیم باشگاهی در استانکوویچ استعلام گرفته و این هفته جلسه دیگری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در هر حال حضور در مسابقات با عنوان مهرام برای ما مهم نیست می توان به اسم ایران و با بازیکنان مهرام به مسابقات رفت این را به فدراسیون هم اعلام کردیم مهمترین موضوع استفاده از ملی پوشان و بازیکنان کمکی مهرام در بازی های استانکوویچ است ضمن اینکه ما باید بازیکنان خود را پس از يک دوره استراحت در اختیار بگیریم و به این خاطر باید با بچيروویچ سرمربی تیم ملی هماهنگ شود.

صمدزاده افزود: هنوز در مورد شرایط سال جدید صحبتی در باشگاه انجام نشده هر چند بازیکنان ما همگی قرار داد 2 ساله دارند اما ماندن یا نماندن کسی هم مشخص نیست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار