سرمربی تیم لیگ برتری هندبال بانوان طرقبه شاندیز از ادامه بلاتکلیفی این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برترهندبال خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد وبه نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، تکتم خان بابازاده با اعلام این مطلبگفت: امروز مذاکرهنهایی با مدیرعاملباشگاه هندبال ثامن الائمه سبزوار صورت می گیرد ودر صورت رسیدن به توافق تیم باحمایت این باشگاه درمسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور شرکت خواهد کرد.

وی افزود: البته با توجه به فرصت کم باقی ماندهبرای اعلام آمادگی جهت حضور در لیگ برتر، مذاکراتی نیزبا باشگاه اعتماد ایرانیان انجام شدهکه هنوز به نتیجه نرسیده است.

خان بابازاده گفت: بر اساس اطلاعات در اختیار داده شده از سویفدراسیون هندبال، تقریبا تمامی تیم‌های واجد شرایط آمادگی کامل خود را برای حضور در لیگ برتر هندبال بانوان اعلام کرده اند و تنها تیم هندبال طرقبه و شاندیز هنوز ثبت نام نکرده است.

سرمربی تیم هندبال بانوان طرقبه شاندیز در ادامه با تاکید بر زمان ناچیز باقی مانده برای اعلام آمادگی تیم جهت حضور در لیگ برتر هندبال، خواستارهمراهی و تلاش بیشتر هیات هندبال استانبه منظورجذب اسپانسر شد.

خان بابازاده در پایان صعود تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز به لیگ برتر کشور رانتیجه همدلی و وحدت بین بازیکنان و اعضای کارد فنی تیم دانست و گفت: امیدوارم روزی فرا برسد که این همدلی بین تمامی اعضای خانواده هیات هندبال استانایجاد شده و به هندبال بانوان و آقایان به یک چشم نگاه شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.