ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی پیروزی مرحله نخست انقلاب مصر در دوره بیداری اسلامی را به ملت بزرگ مصر تبریک گفت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی پیروزی ملت بزرگ مصر در مصاف با طاغوت حاکم و استکبار جهانی را به همه ملت‌ها و مردم آزاده جهان تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: جهانیان بار دیگر و به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی کبیر ایران، شاهد سرنگونی یکی دیگر از رژیم‌های وابسته به آمریکا و استکبار جهانی و این بار در مصر هستند. رجاء واثق داریم با عنایت ویژه انقلابیون و آحاد مردم مصر به آموزه‌های دین مبین اسلام، مرحله دیگری از رشد جریان اسلام خواهی و ریزش کانون‌های قدرت‌های فاسد و رژیم‌های سلطه، در عصر جاهلیت مدرن آغاز شده است.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیروزی مرحله نخست انقلاب مصر در دوره بیداری اسلامی را به ملت بزرگ مصر تبریک می‌گوید و به خصوص از آحاد نیروهای مسلح این کشور می‌خواهد با آغوش باز به استقبال این نعمت الهی بروند و نقش و سهم موثر خود را در وحدت بخشی و ساختن مصر آینده بر اساس بنیان‌های اسلامی، استقلال و آزادی رقم بزنند.

در این پیام همچنین آمده است: پیروزی اسلام گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مصر فرصت مغتنمی است تا این رویداد مهم را خدمت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) عزیز و ملت بزرگوار ایران اسلامی عرض تبریک و تهنیت داشته باشیم و از خدای متعال تداوم پیروزی ملت‌های آزاده و سایر کشورهای اسلامی از چنگال سیستم‌های استکباری را مسئلت کنیم.

/ش3

برچسب ها: ستاد کل ، مصر ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار