پل بزرگ بندینی در محور کنارک- کاروان- جاسک در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پل بزرگ بندینی با 15 دهانه 20 متری بر روی رودخانه بدینی در محور جاسک- کنارک- چابهار در حال احداث است که افتتاح آن آرزوی دیرینه مردم و مسئولان منطقه است.
ایوب کرد افزود: پل مذکور یکی از حساس‌ترین پل‌های این محور است که در زمان وقوع سیلاب‌های فصلی می‌تواند نقش بسزایی در مهار آب‌های روان داشته باشد.
کرد ادامه داد: قبل از ساخت این پل، مردم مشکلات زیادی داشتند و شاهد تلفات جانی و مالی زیادی بودیم که با تمهیداتی که اتخاذ شده و تامین اعتبارات لازم، این پل در هفته دولت در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان‌و بلوچستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: پل بندینی به واسطه قرار گرفتن این محور در مسیر دو استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان از نظر اقتصادی از اهمیت بالایی برخودار است.
وی افزود: برای افتتاح و بهره‌برداری از این پل بالغ بر 15 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و هم اکنون از 97 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
کرد گفت: با افتتاح این پل، پل‌های افتتاح شده در این محور از سال 88 تاکنون به 4 دستگاه افزایش می‌یابد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: تاکنون برای ساخت ابنیه فنی محور فوق، 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
گفتنی است: رودخانه بندینی در کیلومتر 198 مسیر جاسک- کاروان- کنارک واقع شده است./س
برچسب ها: افتتاح ، بزرگ ، بندینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.