مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: یکی از مطمئن ترین راه ها جهت حل معضل بیکاری و توسعه اشتغال پایدار،ورود به حوزه اشتغال است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان قادری،در جلسه تعامل و همکاری در زمینه اشتغال با حضور،مسئولین بسیج سازندگی و مسئولین شرکت نگار نصر با شاره به نقش پررنگ بسیج سازندگی در تمامی عرصه ها افزود: بسیج و بسیج سازندگی دارای ظرفیت های فراوانی است که می تواند خدمات و کمک های فراوانی را در زمینه اشتغال و ریشه کن کردن بیکاری در جامعه انجام دهد.

این مقام مسئول در پایان به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اذعان داشت:از مهم ترین مصوبات این جلسه می توان به اختصاص سهم ویژه ای از وام های خود اشتغالی و مشاغل خانگی،مساعدت لازم اداره تعاون،کار و امور اجتماعی جهت ارائه تسهیلات به شرکت های معرفی شده از سوی بسیج سازندگی و ارائه مجوزرسمی کاریابی از سوی اداره کل تعاون،کار و امور اجتماعی به یکی از شرکت های مورد وثوق بسیج سازندگی اشاره کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی استان اصفهان در سال جاری میزان بیکاری در سطح استان به طور چشمگیری کاهش یابد./س

برچسب ها: اصفهان ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.