منوچهر مقصودي گفت: فكر نمي كردم از ميان ورزشكاران المپيكي اعزامي به لندن علي مظاهري بوكسور فوق سنگين كشورمان به اين افتخار بزرگ دست يابد.

 منوچهر مقصودي نائب رئيس فدراسيون بوكس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت:  پيش از اين علي اصغر كاظمي بوكسور كشورمان در  مسابقات آسيا سئول به عنوان پرچمدار انتخاب شده بود كه در پي انتخاب مظاهري به عنوان پرچمدار ايران در لندن براي  اولين بار است كه بوكس ايران به اين افتخار دست پيدا  مي كند.
  وي در ادامه اظهار داشت:  كاروان 4 نفره بوكس كشورمان در سي امين دوره بازي هاي المپيك، جزء اولين نفراتي هستند كه راهي لندن مي شوند و با توجه به اينكه مسابقات بوكس چند بار بعد از افتتاحيه است انتخاب مظاهري بوكسور 91 كيلو گرم كشورمان درست و به جا بود و براي خانواده بوكس افتخار بزرگي است كه براي  اولين بار در بازي هاي المپيك يك مشت زن حامل سمبل پر افتخار كشورمان باشد.
مقصودي در خصوص وضعيت المپيكي ها كشورمان اظهار داشت: ملي پوشان المپيكي تمرينات خود را به صورت جدي و مستمر پيگير ي مي كنند و در آمادگي مطلوبي به سر مي برند و بر اساس رايزني هاي انجام شده  ملي پوشان المپيكي مان صبح امروز دوشنبه 5 تير ماه راهي ايتاليا شده اند تا با ملي پوشان ايتاليايي به مدت 17 روز تمرينات مستمري را انجام دهند تا در آخرين ايستگاه تمريني خود محك جدي زده شوند و با آمادگي جسماني بالايي راهي رينگ لندن شدند.
 وي در ادامه افزود: كسب عنوان پرچمداري علي مظاهري موج مثبتي است كه مي تواند انگيزه را ميان ملي پوشان بالا ببرد و اميد است كاروان مشت زني  كشورمان در اين دوره طلسم بي مدالي را شكسته و با كسب موفقيت و مدال المپيك به ايران باز گردند./با
برچسب ها: بوکس ، فدراسیون ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار