بيش از 2 هزار كشور هوشمند قرائت از راه دور در مناطق 22 و 12 منطقه شهرداري نصب شده است.

يعقوب علي حسين نيا مدير عامل شركت گاز استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب كه 5 هزار كنتور هوشمند با امكان قرائت از راه دور در استان تهران نصب مي شود افزود: تاكنون 2 هزار كنتور هوشمند در مناطق 22 و 12 شهرداري تهران نصب شده و مراحل آزمايش را طي مي كنند.
وي تصريح كرد: پيش بيني مي شود بعد از توليد انبوه و بومي سازي ساخت كنتورها از ابتداي سال 92 نصب كنتورها با امكانات قرائت از راه دور و نيز قرائت به صورت محلي آغاز مي شود.
حسين نيا اظهار داشت: اين كنتورها از ضريب امنيت بيشتري برخوردارند تا جائيكه امكان دستكاري در اين كنتورها نيست و تمام مصارف به صورت 24 ساعت كنترل مي كنند.
مدير عامل شركت گاز استان تهران اضافه كرد: در سال توليد ملي از اهدافي كه در شركت گاز استان تعريف شده و تمام نيازها كه عموما از خارج وارد مي شوند در قالب پژوهش ها و ماهيت كاربردي بررسي مي شود تا به توليد كالاي اساسي در كشور منجر شود هدف گذاري كرديم دستگاه هاي تصحيح كننده اندازه گيري گاز كه تاكنون از خارج وارد مي شد در حال حاضر 3 توليد كننده داخلي با حمايت دانشگاه هاي معتبر اقلام كنتورهاي هوشمند گاز با نرم افزاري توليد كشور باشد و قطعات هوشمند را تاكنون بومي سازي كرديم.
حسين نيا تاكيد كرد: دستگاه نشت ياب گاز در اهداف شركت گاز استان تهران است و از يكي دو سال پيش مراحل اجرايي را شروع كرديم و در استان تهران و البرز شركت گاز 2 ميليون و 700 هزار مشترك بالغ بر 5 ميليون واحد مسكوني در شهر و روستا به اضافه 10 هزار صنعت، 7 نيروگاه و 203 جايگاه سي ان جي گاز را از دو استان تامين مي كنند./عب

برچسب ها: گاز ، کنتور ، تولیدکننده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار