بانوان ملی پوش كیك بوكسینگ استان سمنان در پیكارهای استایل لایت كنتاكت مسابقات جهانی ایتالیا توانستند سه مدال طلا و دونقره به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، این مسابقات با حضور بیش از 40 كشور جهان و به مدت چهار روز برگزار شد و بانوان ملی پوش در روز دوم نیز همانند روز نخست به افتخارآفرینی پرداختند.

در وزن 65+ مینا كرمی، در ابتدا با ارائه بازی دیدنی حریف روس خود را مغلوب ساخت سپس مقتدرانه به مصاف حریف ایتالیایی تبار رفت و او را نیز شكست داد و در بازی پایانی با غلبه بر حریفش در جایگاه اول ایستاد.

در وزن 60- حدیثه نوحی دیگر رزمی كار استان سمنان در بازی نخست با قرعه استراحت مواجه شد در دور بعد فایتر كشور میزبان را با تیزهوشی و اقتدار كامل مغلوب ساخت و بالاخره در بازی فینال با شكست حریف سرسخت روس در سكوی اول ایستاد و به مدال زرین طلا دست یافت.

در وزن 55- نیز سعیده فرد صانعی بعد از گذراندن قرعه استراحت با فایتری از كشور نروژ به رقابت پرداخت و ضمن ارائه رقابتی هوشمندانه با انجام تكنیك های زیبا او را از پیش رو برداشت و در پایان مقابل حریف ایتالیایی كه از مزیت میزبانی نیز برخوردار بود توانست زرین پوش شود و بدین ترتیب چهار مدال زرین ره آورد بانوان ملی پوش فدراسیون ورزشهای رزمی شد./س

برچسب ها: دختران ، سمنان ، طلا و نقره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.