جشنواره جوانه مي تواند استعدادهاي دنياي هنر را كشف كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عباس محبي بازيگر طنز صدا و سيما در ارتباط با جشنواره جوانه گفت: از اينكه جشنواره اي با اين سبك و سياق برگزار مي شود بسيار خوشحالم چرا كه ايده اي بود كه سال ها در ذهن خود من هم وجود داشت و هميشه با خود مي گفتم چقدر خوب بود كه اين كار انجام مي شد.

وي ادامه داد: مهمتريندستاوردي كه اين جشنواره مي تواند داشته باشد اين است كه استعدادهاي ناب در آن كشف و انتخاب مي شوند. اميدوارم كه لايق ترين افراد براي اين جشنواره پذيرفته شوند.

محبي گفت: سالهاست كه در بخش نمايش با كمبود استعدادهاي درخشان روبرو هستيم و شايد برگزاري اين فستيوال قدم خوبي باشد براي شناسايي نيروهاي فعال حتي در زمينه نمايش.

اين بازيگر طنز اذعان كرد: هر فرد كه وارد دنياي هنر مي شود در وهله اول بايد داراي يك سرشت هنري باشد و بقيه موارد اكتسابي را به مرور فرا بگيرد و بعد هم افراد بايد در هر دوره اي خود را دانش آموز حساب كنند. اين كار تمامي ندارد.

وي اظهار كرد: تا عشق نباشد در دنياي هنر كسي نمي تواند موفق شود و هر شخصي اگر تنها براي كسب منبع درآمد و رسيدن به يك موقعيت بخواهد دنبال هنر برود نمي تواند به جايي برسد.

محبي افزود: تا چند سال پيش تصور مي شد كه راديو از دنياي رسانه ها بيرون رود اما اكنون مشاهده مي كنيم كه نه تنها بيرون نرفته بلكه به جايگاه ويژه اي هم در نزد مخاطبان رسيده است. از نظر من اگر برنامه خوبي ارائه دهيم و به عبارتي نبض شنونده را بدانيم شنونده هم با ما ارتباط خوبي برقرار مي كند.

وي ادامه داد: اگرچه تعدد كانال ها وجود دارد و با جنگل ارتباطات وسيعي روبرو هستيم اما در همين شرايط اگر يك رسانه جلوه كند و ارتباط خوبي را با مخاطب خود برقرار كند همه به سمت آن مي روند. راديو به دليل سهل الوصول بودن هميشه مي تواند همراه خوبي براي ما باشد به خصوص كه روز به روز ارتباط قوي تري را هم با شنوندگان برقرار كرده و افراد متعددي را به سمت خود جذب نموده است.

محبي گفت: اگر ما با همكاري و مديريت خوب متريال خوبي در اختيار شنونده قرار دهيم شنونده هم به سمت ما جذب خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار