معاون برنامه ریزی استاندار و دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان سهم اعتبارات استان در سال 91 را 530 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 394 میلیارد تومان آن اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و 136 میلیارد تومان آن اعتبارات هزینه ای می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان شیخ زاده افزود: کل اعتبارات سال 1390 از تمامی منابع 908 میلیارد تومان بوده که 668 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است و از 200 میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای، 147 میلیارد تومان تخصیص داشته است.  
شیخ زاده  بیان داشت: مبالغ عدم تخصیص مربوط به اعتبارات شاخص های فرهنگی و ماده 180 قانون برنامه پنجم می باشد و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان 708 میلیارد تومان بوده که 520 میلیارد تومان آن تخصیص پیدا کرده است.
معاون برنامه ریزی استاندار در ادامه با توجه به دغدغه های مدیران استان، بر صرفه جویی در مصرف اعتبارات و جذب به موقع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تاکید کرد.
وی افزود: دستگاههای اجرایی و ذیحسابان موظفند در سال جاری اقدام به ارائه گزارشات مالی و پیشرفت فیزیکی در مقاطع سه ماهه بنمایند.  
سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان با موضوع تصویب اعتبارات پیشنهادی تملک دارایی های سرمایه ای و هزینه ای سال 91 استان برگزار گردید. /س

برچسب ها: اعتبارات ، امسال ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.