دفتر بعثه مقام معظم رهبری در مدینه، هنگام حضور دانشگاهیان، نخبگان و حوزویان، همایش هایی زیادی در مورد مسائل فرهنگی، اعتقادی، مذهبی و علمی برگزار می کند.

 حجت الاسلام والمسلمین نجفي روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مدینه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: بعثه مقام معظم رهبری به ارتباط هر چه بیشتر با طبقات مختلف زائران و بهره مندی از نظرات و دیدگاههای آنها برای ارائه خدمات بهتر و متنوع تر فرهنگی و مذهبی از طریق وسایل روزآور تأیید دارد.

وی افزود: این نهاد علاقه مند به دریافت نظرات همه ی طبقات زائران به خصوص نخبگان جامعه برای تحقق اهداف عالی خودرو پیشبرد امور و فعالیت ها است و با این هدف، عموم شخصیت ها و افرادی که به عمره مشرف می شوند، به بعثه مقام معظم رهبری دعوت می شوند و پس از هم اندیشی با آنان، از نظرات آنها بهره مند می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به برگزاری جلسات هم اندیشی روحانیان کاروان های عمره گذار اشاره کرد و افزود: در جلسه های هم اندیشی که در هفته سه بار برگزار می شود، مسائل مختلف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نیمی از عمره گذاران را خانم ها تشکیل می دهند، عنوان کرد: برای سهولت خدمت دهی فرهنگی و دینی به زائران خانم، 10 مبلغ زن، در بعثه مقام معظم رهبری در مدینه فعالیت دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی از دیگر فعالیت های خواهران مبلغ  به نظارت بر احرام خواهران زائر در مسجد شجره اعلام کرد، و ادامه داد: در این راستا، کتابخانه تخصصی حج بعثه مدینه به صورت سنتی و دیجیتالی خدمات خوبی را به مراجعین ارائه می کند .

وی اوج فعالیت بعثه مقام معظم رهبری در مدینه هنگام حضور دانشجویان، دانش آموزان و طلاب دانست و گفت: در دوره حضور نخبگان، دانشگاهیان و حوزویان، همایش هایی در مورد مسائل فرهنگی، اعتقادی، مذهبی، علمی و تقویت و تحکیم وحدت ملی و دینی میان مذاهب مختلف اسلامی برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی همچنين از تجهیزات نوین و تولید برنامه های مختلف رایانه ای با هدف آموزش مسائل دینی خبر داد ./ل


برچسب ها: مدینه ، روحانی ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار