مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ادغام شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی در سطح کشور بزودی و از یکی دو ماه آینده عملیاتی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
سید مهدی ثمره هاشمی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی از حدود یک سال و نیم قبل مراحل مقدماتی کار را شروع و جلسات متعددی برای بررسی روش های اجرای این کار برگزار شد.

وی با بیان اینکه چارچوب کلی کار مشخص شده و مورد تایید هیات عالی واگذاری نیز قرار گرفته، گفت: شنبه این هفته جلسه ای با هیات عالی واگذاری داشتیم که مصوبه نهایی یکپارچه سازی صادر شد و تنها روش های نحوه انتقال اموال و امکانات و تعیین تکلیف نیروهای انسانی باید مشخص شود که البته بخش عمده آن مشخص شده و به تایید هیات عالی واگذاری هم رسیده است.

وی افزود: فکر می کنم از  یکی دو ماه آینده کار ادغام این شرکت ها شروع شود.

وی گفت: با این ادغام یک مجموعه هماهنگ، یکپارچه و چابک در استانها شکل می گیرد و خدمات رسانی به روستاها شتاب و کیفیت بهتری خواهد گرفت.

ثمره هاشمی ثمره در ادامه در خصوص اجرا پروژه های فاضلاب روستایی گفت: در گذشته ضرورت چندانی برای اجرا پروژه های فاضلاب روستایی احساس نمی شد و در این شاخص مقداری عقب هستیم، اما طرحی برای اجرا فاضلاب روستاهای دارای اولویت تهیه شده و روستاهایی که امکان دفع فاضلابشان از طریق چاه های جذبی وجود ندارد و یا در حاشیه رودخانه ها و دریاچه ها واقع شده اند در اولویت بوده و تصفیه فاضلابشان را با استفاده از وام بانک توسعه اسلامی و اعتبارات بودجه ای اجرا می کنیم.  /س


برچسب ها: ادغام ، شرکت ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.