فرماندار كهگیلویه عدم اطلاع ‌رسانی كافی قبل از اجرای پروژه‌ها را عامل اصلی ایجاد معارضات در پروژه‌های عمرانی عنوان كرد و گفت: كارفرمایان قبل از شروع به كار پروژه‌های عمرانی مردم را از مراحل اجرا و فواید اجرای طرح‌ها آگاه كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ،سید'ناصررضایی' روز دوشنبه در جلسه رفع معارضات اراضی سد شهید دلنسب كوه ‌برد اظهار داشت: معارضات اجتماعی در فرایند اجرای پروژه‌های عمرانی یكی از عوامل بازدارنده توسعه محسوب خواهد شد.
وی ایجاد بعضی از معارضات در مسیر اجرای طرحهای عمرانی را غیر قانونی دانست وگفت: با این حال نباید دستگاههای اجرایی به سمتی حركت كنند كه مردم متضرر شوند.
رضایی تعامل دهیاران با شوراهای شهر و روستا در اجرای پروژه ها را بسیار مفید دانست وتصریح كرد: همیشه تجربه ثابت كرده با همكاری وهمدلی مردم به خصوص روستانشینان مسیر انجام طرح‌های عمرانی هموارتر خواهد شد.
این مسوول ارشد اجرایی در شهرستان كهگیلویه ابراز داشت: سد خاكی شهید دلنسب كوه ‌برد قابلیت ذخیره‌سازی سه میلیون متر‌مكعب آب باران و آب‌های جاری را دارد و می‌توان به‌عنوان مكان تفریحی نیز از آن استفاده كرد.
وی تاكید كرد: برای رفع معارضات اجتماعی و نظارت بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی كمیته‌ای در فرمانداری برای رفع سریع معارضات و نظارت دقیق بر پروژه‌ها تشكیل شده است./س
برچسب ها: اطلاع ، رسانی ، معارضات ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.