امير حسين صادقي، مدافع تيم استقلال، با شرايط خاصي به تيم استقلال‌آمده است، اين بازيكن كه ابتدا قرار بود شماره پيراهنش را از خسرو حيدري دريافت كند، با وضعيت خاصي روبرو شده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير حسين صادقي در ابتدا اعلام كرد به شماره پيراهنش تعصب دارد و ترجيح مي دهد با شماره 2 به ميدان برود و آبي ها را همراهي كند اما بعد از اعلام اينكه، خسرو حيدري در تيم  استقلال مي ماند و آبي ها را در فصل جديد همراهي مي كند، اوضاع براي وي تغيير كرد.
 از طرفي اعلام شد بازيكناني كه سال قبل، با شماره جديد به ميدان رفتند و تيم را همراهي كردند، با همان شماره به ميدان مي روند و قرار نيست شماره آنها تغيير كند.
 شايان ذكر است:  امير حسين صادقي دريافت كه نمي تواند به پس گرفتن شماره اش دل خوشي كند زيرا مسئولين اعلام كردند كه بازكينان با شماره هاي فصل قبل خود در تركيب تيم به ميدان مي روند اعلام  شده است كه برخي بازيكنان بدليل قدمت حضور در استقلال و قديمي بودن با شرايط خاص روبرو هستند و مي توانند خودشان در اينمورد تصميم گيري كنند، به همين دليل اعلام شده است كه امير حسين صادقي قرار است شماره 22 را بر تن كند و با اين شماره به ميدان برود.
 بازيكن جديد تيم استقلال مدعي شده است كه شماره 2 برايش مهم نيست و اگر مسئولين، تيم استقلال صلاح بدانند كه او اين شماره را بر تن نكند، وي اصراري به آن ندارد./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار