نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس گفت: موضوع کنترل تورم و اصلاح قيمت‌ها از اولويت‌ ويژه‌اي برخوردار است و قطعا اين مهم در دستور کار مجلس و در راس آن کميسيون اقتصادي قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام روح‌‌الله بيگي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به عزم جدي کميسيون اقتصادي براي کنترل ريشه اي تورم در کشور گفت: در راستاي وضعيت اقتصادي فعلي کشور که نارضايتي هايي را در پي داشته است موضوع کنترل تورم و اصلاح قيمت ها از اولويت هاي ويژه اي برخوردار بوده و قطعا اين مهم در دستور کار مجلس و در راس آن کميسيون اقتصادي قرار خواهد گرفت.

نايب رئيس کميسيون اقتصادي مجلس در ادامه به اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه ها اشاره کرد و گفت: موضوع نظارت بر اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه ها از اولويت هاي مهم اين کميسيون خواهد بود.
وي تصريح کرد: اجراي عملي فاز دوم هدفمندسازي به منزله خدمت کردن به مردم خواهد بود و صرفا شعار خدمت و عدالت کاري از پيش نخواهد برد.

منتخب مردم تکاب، شاهين دژ و مياندوآب در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد: با استناد به دغدغه اکثر نمايندگان ملت در زمينه مشکلات و ضعف هاي اقتصادي به زودي با ارائه طرحي در زمينه اقتصادي گام هاي موثري برداشته خواهد شد.

وي همچنين در واکنش به شايعه انتصاب احتمالي اسفنديار رحيم مشايي به عنوان رئيس جديد سازمان تامين اجتماعي گفت:‌ قطعا به اين موضوع واکنش نشان خواهيم داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار