بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي بازگشت به تيم ملي انگيزه زيادي دارم و در اين صورت با تمام توان عملکرد خوبي از خود به نمايش مي گذارم.

حميد علي عسگر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه فصل گذشته مصدوميت هايي كه داشتم، باعث شد بازي هاي زيادي را از دست بدهم و از تيم ملي دور شوم اما در فصل جديد انگيزه هاي زيادي دارم تا با ارائه بازي هاي خوب، دوباره به تيم ملي برگردم.

 وي افزود:  قبل از شروع تمرينات گروهي پرسپوليس، به صورت انفرادي تمريناتم را شروع كردم تا با حضور در تمرينات گروهي پرسپوليس به اوج آمادگي برسم امسال براي  من سال متفاوتي خواهد بود و تلاش مي كنم تا با آمادگي كامل در مسابقات شركت كنم و بهترين عملكرد را داشته باشم.

 او در ادامه گفت:  تمرينات ما با شرايط بسيار خوبي پيگيري شود و هواداران هم در اين چند روز براي تيم سنگ تمام گذاشتند تا بچه ها با انگيزه اي بالا و تمام توان تمرين كنند سعي مي كنيم در فصل جديد بهترين نمايش ممكن را داشته باشيم تا با كسب نتايج خوب، از شرمندگي هواداران پرسپوليس در آمده و دل آنها را شاد كنيم.

بازيكن پرسپوليس اظهار د اشت: سرمربي تيم ما هنوز مشخص نشده و بر خلاف نظر عده اي معتقدم كه اين سال براي ما مشكل ساز نمي شود چون در حال حاضر تمرينات بدنسازي را انجام دهيم و عاشوري هم سر تمرينات هست و حضور سرمربي چندان الزامي نيست اما اميدوارم سرمربي پرسپوليس هرچه سريعتر مشخص شود تا تيم ما كامل نشده و با تمام قدرت و آمادگي كامل وارد ليگ شويم.

 علي عسگري در پايان گفت: هنوز فصل شروع نشده، براي ماحاشيه درست كرده اند و تيم ما را كهكشاني مي گويند و شايعه شده كه پرسپوليس قرار داد هاي نجومي بسته است ما به اين حواشي و شايعات كاري نداريم، رويانيان تلاش زيادي كرده و تيم بسيار خوبي بسته است كه هنرايشان در مديريت را نشان مي دهد ما هم تلاش مي كنيم تا درغالب يك تيم موفق باشيم و باكسب جام، دل هواداران پرسپوليس را شاد كنيم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار