مالك تيم فوتسال گيتي پسند:

رأي را بر مي گردانيم

مالك گيتي پسند گفت: هر چقدر لازم باشد در پرونده تباني هزينه مي كنيم تا حق و حقوق خودمان را بگيريم و به آسيا برويم.

علیرضا جنتی در مورد رأي تباني به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز هم به قهرمانی پاک گیتی‌پسند اعتقاد دارم و نمی‌دانم بر چه مبنایی کمیته استیناف رای خود را صادر کرده است. ای کاش مسئولان کمیته استیناف فیلم دیدار ما و پرسپولیس را می‌دیدند و بعد رای خود را اعلام مي كردند.

جنتي گفت: به هیچ عنوان رای کمیته استیناف را قبول نمی‌کنیم و با مراجعه به مراجع بالاتر به دنبال حقوق گیتی پسند خواهیم بود. با این رای با آبروی یک باشگاه و 5 هزار نفر از پرسنل گروه صنایع گیتی پسند بازی کردند و ما از آنها نمي گذريم. چرا در رای کمیته انضباطی هیئت سه نفره رای به عدم تبانی دادند. با چه مبنايي در رای کمیته استیناف رأي كاملا برگشت. قول می‌دهم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کنیم و ناکامی تیم ملی فوتسال ایران را در آسیا جبران می‌کنیم.

رئيس هيات مديره گيتي پسند ادامه داد: در اولین قدم شکایت خود را تنظیم و به مراجعی که بالاتر از فدراسیون فوتبال هستند ارائه می کنیم. گیتی پسند به عنوان یک باشگاه خصوصی در این دو سال فعالیت خود چیزی بیش از هفت میلیارد تومان در ورزش سرمایه گذاری کرده است. با اين حال آقایان 5 روز مانده به اعزام تیم به جام باشگاه های آسیا اینطور با آبروی ما بازی می کنند. متاسفانه 3 ماه هرچه خواستند گفتند و ما هم برای آرامش فوتسال سکوت کردیم اما اینطور با آبروی یک مجموعه عظیم بازی کردند.

از رویانیان سوال کنید که نام 5 بازیکن تیم فوتسال خود را بگوید که بعید می دانم بتوانند! رويانيان یک اظهار نظر غیراصولی داشته و اینطور با آبروی گیتی پسند بازی کرد. مطمئن باشید هرچقدر نیاز باشد هزینه می کنیم تا از آبروی شهر اصفهان و گیتی پسند دفاع کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار