مدير تيم هاي ملي جودو گفت: رودكي وضعيت حساسي دارد و از همين رو خود وي در مورد حضورش در المپيك 2012 تصميم خواهد گرفت.

آرش مير اسماعيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: رودكي در جريان كمپ تمريني مسكو، از ناحيه زانو دچار مصدوميت جدي شد و عضو آسيب ديده خود را به تيم جراحان سپرد پس از آن مراحل درماني وي آغاز شده و پيگيري مي شود.

وي تصريح كرد: پس از بازگشت از كمپ تمريني بلاروس ( اول تير) جوياي احوال رودكي شدم وي تمرينات بالا تنه خود را آغاز كرده است هفته آينده نيز طبق نظر پزشك معالج خود آب درماني را  آغاز مي كند.

حضور در المپيك منوط به تصميم گيري رودكي است . مير اسماعيلي در مورد حضور رودكي در المپيك 2012 لندن خاطرنشان ركد: رودكي از جودوكاران با تجربه كشورمان است و در وضعيت حساسي به سرمي برد.

وي افزود: از طرفي وضعيت پزشكي و سلامتي رودكي برايمان اهميت زيادي دارد از طرف ديگر نمي خواهيم شانس حضور در المپيك را از وي بگيريم از همين رو تصميم گيري در مورد حضور در المپيك 2012 برعهده خود رودكي است .وي هر تصميمي در اين باره بگيرد فدراسيون از آن حمايت مي كند.

كمپ تمريني بلاروس بسيار مفيد است مير اسماعيلي در مورد كمپ تمريني بلاروس گفت، اين كمپ هفته گذشته با حضور حداقل 20 تيم المپيكي در بلاروس برگزار شد و جودوكاران به مدت 10 روز و هر روز با  انجام 10 مبارزه در اين كمپ تمرين مي كردند كه بسيار حائز اهميت بود.

نائب رئيس فدراسيون جودو خاطرنشان كرد: علاوه بر محجوب ، چندين جودوكار جوان كشورمان نيز در اين كمپ تمريني حضور داشتند و با جودوكارهاي المپيكي تمرين كردند و به طور حتم حضور اين جوانان در چنين كمپ تمريني فوايد زيادي براي جودوي كشورمان خواهد داشت .

تمرينات محجوب از فردا آغاز مي شود.

مير اسماعيلي در مورد نحوه ادامه تمرينات جواد محجوب گفت: دور جديد تمرينات تيم ملي جودو، با محوريت آمادگي جواد محجوب  براي حضور در المپيك 2012 ، از فردا پنجم تيرماه در آكادمي ملي المپيك آغاز مي شود.

وي تصريح كرد: در اين اردوي تمريني علاوه بر محجوب 16- 17 جودوكار جوان را نيز به اردو دعوت كرده ايم تا در كنار محجوب تمرين كرده و به آمادگي برسند.

مير اسماعيلي گفت: تلاش داريم تا با پشتوانه سازي تيم ملي جودو آينده روشني را براي اين رشته المپيكي ترسيم كنيم در اين راه به كمك اهالي جودو نيز احتياج داريم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار