مربي تيم ملي واليبال بزرگسالان گفت: دختران والیبالیست جهت حضور در مسابقات کاپ آسیا نیاز به دیدارهای تدارکاتی بیشتری دارند.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: برای حضور هرچه بهتر بانون والیبالیست در مسابقات کاپ آسیا که شهریور ماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار می شود اردوهای خوبی داشتیم که پس از اتمام اردوی فعلی که درحال پیگیری است اردوها دوباره از 13 تیر پیگیری خواهد شد و طبق عملکرد بازیکنان و نظر کادر فنی تعداد نفرات به 17 نفر کاهش پیدا می کند پس از آن تا پایان مرداد ماه نفرات اعزامی به این دوره از رقابت ها مشخص خواهند شد.

وی افزود: فدراسیون والیبال برای آمادگی مطلوب تر بازیکنان در پی برگزاری یک دوره اردوی تدارکاتی با کشور صربستان نیز می باشد.

مربي تيم ملي واليبال بزرگسالان اظهار داشت: برای شرکت در این دوره از رقابت ها اقدام به جوان گرایی کرده ایم به طوریکه از نفرات بزرگسال تعداد کمی در این اردوها حضور دارند.

صادقی همچنین از شرایط خوب اردوها خبر داد و گفت: تمرینات در 2 نوبت صبح و عصر بدون وجود هیچ گونه آسیب دیدگی در بین بازیکنان انجام می شود.

وی افزود: جایگاه تیم ملی والیبال بانوان در بین تیم های آسیایی رتبه هشتم می باشد که امید می رود با برگزاری این اردوها واردوی تدارکاتی بتوانیم با پشت سر گذاشتن کشورهایی از قبیل ویتنام و چین تایپه به مقامی بهتر از هشتمی دست پیدا کنیم و رتبه ایران را تا 2 پله صعود افزایش دهیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار