اختصاصی باشگاه خبرنگاران/

جلالي نامزد احتمالي رياست فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت

عضو هيات موسس فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت گفت: كاظم جلالي نامزد احتمالي رياست فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت خواهد بود.

سید رمضان شجاعي كياسري نماينده ساري در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشكيل فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت گفت: تاسیس اين فراكسيون در راستاي پويايي و زنده بودن مجلس است چراکه وجود اختلاف سليقه ها به پختگي بحث و بازدهي مجلس كمك خواهد كرد.

عضو هيات موسس فراكسيون «اصولگرايان رهروان ولايت» با بيان اينكه در داخل مجلس اصولگرا وجود فراكسيون‌هاي مختلف اصولگرایی ضروري است، افزود: فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت به عنوان فراكسيون اكثريت مجلس بوده و تشكلي است كه در عمر چند روزه مجلس نهم خود را به خوبي  نشان داده است و به فعالیت های پارلماني و غيرپارلماني خود با قدرت هر چه تمام تر ادامه می دهد.

وي با اشاره به اینکه ايجاد فراكسيوني جديد تحت عنوان فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت به انشقاق اصولگرايان دامن نمي‌زند، تصریح کرد:‌ وجود فراكسيون هاي متعدد در بطن مجلس اصولگرا به منزله زنده و پويا كردن مجلس بوده و از طرفي ما به دليل اختلاف سليقه با فراكسيون موجود اصولگرايي اقدام به تاسیس چنين فراكسيوني كرديم چرا كه به استقلال مجلس، دوري از افراط و تفريط و پايبندي به اعتدال معتقديم.

شجاعي كياسري خاطرنشان كرد: كاظم جلالي نامزد احتمالي رياست فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت خواهد بود.

گفتني است جلسه تعيين هيات رئيسه فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت بعدازظهر امروز يكشنبه چهارم تيرماه در مكان صحن علني مجلس برگزار خواهد شد./ب2


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار