ايجاد ظرفيت در كشاورزي مهر يكي از طرح هاي عظيم دولت دهم در توسعه بخش تعاون مي باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران لطفي نژاد مديركل اداره تعاون، كار و رفاه
اجتماعي استان تهران در همايش دستاوردها و توانمندي هاي بخش تعاون استان تهران برگزار شد گفت: با شناسايي و حل معضلات بخش تعاون مي توان از ظرفيت هاي اين بخش استفاده كنيم.
وي ادامه داد:‌ با وجود انگيزه براي حضور مردم در تعاوني ها زمينه توسعه اين بخش را فراهم كنيم و از سرمايه هاي كوچك جامعه در اقتصاد كشور استفاده كنيم.
لطفي نژاد تصريح كرد: توسعه پايدار در جامعه با گسترش فرهنگ تعاون محقق شود و بايد در كشور بخش تعاون پررنگ تر از گذشته در بخش هاي اقتصادي وارد شود.
وي ادامه داد:‌ با توجه به سال توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني تمام برنامه ريزي ها بايد به سمت توليد ملي معطوف شود و با ايجاد سياست هاي درست در زمينه افزايش توليد ملي و ارتقاي كيفيت محصولات زمينه صادرات را فراهم كنيم.
لطفي نژاد افزود: بايد فرهنگ استفاده از كالاي ايراني را در كشور رونق دهيم و هنگامي كه كالاي مشابه در داخل وجود دارد به استفاده از كالاي ايراني مبادرت ورزيم.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه تعاون يكي از اركان اصلي اقتصاد كشور است فرهنگ تعاون در مردم نهاده نشده است و بسياري از مردم از حضور در تعاوني ها استقبال نمي كنند و همچنين تعاونگران نيز براي ادامه كار نااميد هستند كه ما مي توانيم با ايجاد يك برنامه ريزي مناسب در حل مشكلاتشان اين معضل را برطرف كنيم.
وي خاطرنشان كرد: طرح بزرگ كشاورزي مهر يكي از طرح هاي عظيم دولت دهم است كه بايد تمام برنامه ها به سمت اجراي هر چه بهتر اين طرح سوق يابد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار