مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت : ورزش به عامل توسعه یافتگی در کشورها تبدیل شده است و پیشرفت کشتی در آذربایجانشرقی در گروء توجه به شهرستانهاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، محمودی  امروزدر مجمع انتخابات هیات کشتی استان افزود : در کنار عوامل مهم همچون توسعه یافتگی اقتصادی ، اجتماعی و سیاسی ، توسعه یافتگی ورزشی نیز به امری مهم و حیاتی در جوامع بشری تبدیل شده و سلامتی جسمی و روحی ملل با توسعخه یافتگی ورزشی سنجیده میشود.

وی در خصوص کشتی آذربایجانشرقی گفت : کشتی آذربایجانشرقی در سالهای به چندان دور یکی از قطب های کشور بوده و قهرمانان به نام و بزرگی را برای کشتی جهان معرفی کرده است و در سالهای 89 و 90 روند موفقیت کشتی آذربایجانشرقی آغاز شده و مدالهای طلای پرویز هادی و یونس سرمستی در اسیا و جهان گواهی بر این مدعاست.

وی تصریح کرد: کشتی آذربایجانشرقی از مرکزیت خارج خواهد شد و تمام توان و پتانسیل کشتی استان بر شهرستانها خصوصا شهرستانهای دارای استعداد متمرکز خواهد شد و استعدادیابی و اردوی های شبانه روزی کشتی در شهرستانها دایر میشود.

محمودی در ادامه بیان داشت: جایگاه های هیاتهای ورزشی سراسر استان در کشور از سوی فدراسیونها جمع آوری شده و در این رتبه بندی هیاتهای عالی و خوب از امکانات و تسهیلات بیشتری بهرمند خواهند شد و برای ارتقاء انان برنامه های مدون خواهیم داشت وبرای هیاتهای ورزشی پایین از دهمی در کشور نیز حمایت خواهیم کرد تا به جمع 10 استان برتر کشور بپیوندند و هیاتهای ورزشی شهرستانها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مجمع انتخابات هیات کشتی آذربایجانشرقی به ریاست اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان استان و نظات محمد زاهد هاشمی نسب ریاست کمیته امور استانهای فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران برگزار و علی اکبر وظیفه خواه به مدت 4 سال رییس هیات کشتی آذربایجانشرقی شد.

در این مجمع که 18 نفر از 19 نفر اعضاء مجمع حضور داشتند علی اکبر وظیفه خواه با 18 رای به مدت 4 سال انتخاب شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.