رئيس اداره عقيدتي سياسي نيروي درياي ارتش در همايش تجليل از جانبازان اين نيرو گفت:حضرت ابوالفضل (ع) در همه جاي دنيا فدايي، عاشق، شيفته و شيعه دارد و هرکس که راه ايشان را برود از جايگاه ايشان برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام عباس محمدحسني در همايش تجليل از جانبازان نيروي دريايي ارتش که صبح امروز(يکشنبه) در سالن صدف ستاد فرماندهي اين نيرو برگزار شد طي سخناني به بيان جايگاه والاي جانبازان پرداخت.

وي اظهار داشت: امروز روز جانباز است، روز کساني که براي ما بسيار عزيز هستند و ما وامدار آنها هستيم.

رئيس اداره عقيدتي سياسي نداجا با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) گفت: اگر کسي در راه خدا آسيبي در بدن خود ببيند و به خوبي آن را تحمل کند خدا به او پاداش هزار شهيد مي دهد؛ لذا شايد اين امر به دليل اين است که جانباز در شبانه روز به دليل درد و جراحاتي که دارد چندين بار شهيد مي شود.

محمدحسني تصريح کرد: پس از رسول اکرم(ص) و معصومين هيچ‌کس در دنيا به اندازه حضرت ابوالفضل(ع) محبوب نيست و حتي ارمني‌ها نيز براي شفا گرفتن در روزي مثل تاسوعا نذري مي دهند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: حضرت ابوالفضل(ع) در همه جاي دنيا فدايي، عاشق، شيفته و شيعه دارد و هرکس که راه ايشان را برود از جايگاه ايشان برخوردار است؛ جانباز عزيز است چون راه آن عزيز بزرگوار را رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار