مجموعه "دريچه اي به ادبيات نمايشي كودك" شامل 44 نمايشنامه براي كودكان هم اكنون در مرحله ويراستاري قرار داد.

داود كيانيان نمايشنامه نويس كارگردان و پژوهشگر تئاتر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت كنوني مجموعه دريچه اي به ادبيات نمايشي كودك گفت: اين مجموعه هم اكنون در مرحله ويراستاري است كه پس از آن براي اخذ مجوز از سوي وزارت ارشاد فرستاده مي شود و اميدوارم براي جشنواره تئاتر كودك و نوجوان همدان آماده شود.
وي افزود: اين مجموعه شامل 44 نمايشنامه براي كودكان و نوجوانان است و پيش از اين مجموعه دريچه اي به تئاتر كودك در ايران شامل مقالات منتشر شده بود.
كيانيان تصريح كرد: پس از انتشار اين مجموعه در خصوص انتشار مجموعه اي پژوهشي براي تئاتر كودك و نوجوان و سپس مجموعه نمايشنامه براي بزرگسالان اقدام خواهم كرد.
اين نمايشنامه نويس بيان داشت: آخرين اثري كه از من منتشر شد تئاتر خلاق بود كه از سوي انتشارات سوره مهر همزمان با برگزاري نمايشگاه كتاب انتشار يافت.
كيانيان در رابطه با فعاليت در جشنواره ها اظهار داشت: من تا سال هاي قبل فعاليت پررنگ تري در جشنواره ها داشتم اما اكنون به دليل درگيري براي چاپ و انتشار اين آثار و اتمام نگارش آن ها نتوانستم حضور فعال داشته باشم و مسائلي چون داوري ها و بازخواني هاي متون نيز وقت بسياري از من مي‌گيرد.
وي اظهار كرد: انسان مي‌تواند از 2 طريق تجربيات خود را منتقل كند ابتدا به صورت مكتوب و سپس به صورت عملي و برگزاري ورك شاپ ها و كارگاه ها، كه به نظرم حالت دوم محدودتر است اما حالت اول طريقي است كه اين تجربيات را ماندگار مي‌كند زيرا  در قالب وسيع تري در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار