پروازهاي فرودگاه بين المللي تبريز به منظور ارائه خدمات متناسب با تقاضا 10 تا 15 درصد افزايش مي يابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، مدير کل فرودگاههاي آذربايجان شرقي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزايش متقاضيان به دليل آغاز سفرهاي تابستاني اين افزايش در دستور کار مجموعه فرودگاههاي استان قرار گرفته است.
  رستمي افزود: شرکت هواپيمايي آتا به عنوان مهمترين شرکت هواپيمايي فعال در استان و وابسته بودن 50 درصدي فرودگاه بين المللي تبريز به فعاليت اين شرکت نيز به اين منظور افزايش پروازها را در دستور کار قرار داده است .
وي همچنين براي جلوگيري از تاخير پروازها به ويژه در تاخيرات ناشي از نقص فني و طولاني مدت از شرکتهاي هواپيمايي خواسته شده تا هواپيمايي پشتيباني را به صورت آماده باشد داشته باشند. رستمي  از هماهنگي و آزمايش مجموعه ها و ارگانهاي مستقر در فرودگاه تبريز به عنوان ديگر اقدامات مجموعه فرودگاههاي استان در راستاي تسهيل سفرهاي تاب خبر داد وگفت: اطلاعات پرواز، گذرنامه؟، گمرگ، پليس فرودگاه، حفاظت فرودگاه نيروي هاي لازم را افزايش و آموزش داده اند. اين مقام مسئول در حوزه حمل و نقل هوايي آذربايجان شرقي اضافه کرد: به دليل اهميت خدمات مسافرتي که فرودگاه بين المللي تبريز در طول سال به مسافران مي دهد ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي استاني در فرودگاه تبريز مستقر است./ب
برچسب ها: افزایش ، پرواز ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.