فرماندار شهرستان دامغان گفت: مسئولان باید در همه زمینه ها از سرمایه گذاران حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران: مرتضی علی آبادی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد به سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید در همه زمینه ها از سرمایه گذاران حمایت و در افزایش کیفیت تولیدات داخلی بیشتر تلاش کنند.

فرماندار شهرستان دامغان به پایان سال مالی در تیر ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: همه مسئولان ادارات باید تا 15 تیرماه هر چه سریعتر برای اجرای طرحهای خود تأمین اعتبار کنند و اگر چنانچه نمی توانند این اعتبار را جذب کنند به فرمانداری اعلام تا با هماهنگی دیگر دستگاه ها این اعتبار جابجا شود و در شهرستان باقی بماند.

علی آبادی با اشاره به سیاست بودجه ای سال 91 که افزایش اعتبارات عمرانی و صرفه جویی در هزینه های جاری است افزود: مسئولان باید با کم کردن هزینه های جاری در اداره خود طرح های عمرانی را هر چه سریعتر به اتمام برسانند.

وی از مسئولان خواست تا با تعامل و همفکری همدیگر مسائل و مشکلات دستگاه های اجرائی خود را برای خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم بررسی و رفع نمایند.

همچنین نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به پیگیری طرحهای نیمه تمام در دامغان اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با جمع آوری اطلاعات طرح های نیمه تمام و ارسال آن به دفتر نمایندگی این شهرستان در تسریع اجرایی این طرحهای تلاش کنند.

رستمیان با بیان اینکه جلسات اداری باید به صورت ماهیانه انجام شود گفت: در این جلسات باید تصمیمات جلسات قبل توسط مسئولان پیگیری شود.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی به وظیفه مدیران سازمان ها اشاره کرد و گفت:‌ مدیران باید با ایجاد راهکارهای جدید مشکلات شهر را مرتفع نمایند.

وی ایجاد سایت اینترنتی برای هر اداره را ضروری دانست و افزود: در عصر تکنولوژی باید کارها به صورتی مجازی انجام شود تا در هزینه ها وقت مردم صرفه جویی بیشتری شود.

رستمیان از مسئولان ادارات خواست تا با ساخت سایت اختصاصی اداره خود و نیز معرفی آن در جلسات شورای اداری به دیگر مسئولان سایر ادارات را از خدمات همدیگر مطلع کنند.

لازم به ذکر است: در این جلسه برخی مسئولان دستگاه های اجرایی گزارشی از عملکرد خود را برای سایرين ارائه کردند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار