عراقی زاده گفت: کریم منصوری چند روز پیش از رأی خبر داشته و به ما پیشنهاد مذاکره داد ولی ما مذاکره ای با این باشگاه نداریم.

محمد حسین عراقی زاده، سرپرست باشگاه گیتی پسند اصفهان در خصوص کسر 6 امتیاز از باشگاه گیتی پسند اصفهان و پس گرفتن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ما فقط رأی را روی وب سایت فدراسیون فوتبال دیده ایم و هنوز این رأی به ما ابلاغ نشده است.

وی گفت: از سوی دیگر مصاحبه کریم منصوری را هم دیدیم که با توهین هم همراه بوده و در نهایت پیشنهاد مذاکره به باشگاه گیتی پسند اصفهان را داد.

وی تصریح کرد: نکته جالب این است که کریم منصوری از چند روز قبل رأی کمیته استیناف خبر داشته و در تماس با مدیران گیتی پسند پیشنهاد مذاکره داده بود آنها قصد دارند پول کلانی از ما گرفته و مجوز حضور در جام باشگاه های آسیا را به ما بدهند ولی ما هیچ صحبتی با آنها نداریم.

عراقی زاده با اشاره به موضع گیری باشگاه گیتی پسند اصفهان در برابر رأی اعلام شده در مورد تبانی تصریح کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نشده ما موضع گیری رسمی باشگاه را اعلام نکردیم چون هنوز در باشگاه جلسه ای با حضور مربیان برگزار نشده است.

وی خاطرنشان کرد: علی طاهری مدیرعامل باشگاه در زمینه تصمیم گیرنده است و بعد از جلساتی در هیئت رئیسه باشگاه گیتی پسند موضع گیری رسمی خود را در مورد این رأی که بازهم تناقضاتی در آن وجود دارد اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های جام باشگاه های آسیا و حضور یک تیم از ایران در این رقابت ها خاطرنشان کرد: براساس قوانین کنفدراسیون خاطرنشان کرد: براساس قوانین کنفدراسیون فوتسال آسیا در فاصله یک هفته مانده به آغاز رقابت های جام باشگاه های آسیا دیگر کشوری حق ندارد نماینده معرفی شده خود را در این رقابت ها تغییر دهد همچنین از مدت ها قبل ما به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران معرفی شده ایم به همین دلیل دیگر در شرایط امروز فرصتی برای تغییر نام نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا وجود ندارد.

عراقی زاده همچنین به وجود تناقضاتی در این رأی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این رأی هم مانند رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تناقضاتی دیده می شود از یک طرف اعلام می شود که باشگاه فولاد ماهان اصفهان هیچ نقشی در تبانی نداشته است ولی از سوی دیگر می بینیم که احمد شمس سرپرست فولاد ماهان و حسین افضلی سرمربی این تیم از جریمه های 4 میلیونی به جریمه های 20 میلیونی می رسند.

اگر در این زمینه تبانی احراز شده است به چه دلیل کمیته استیناف جریمه ها را چند برابر کرده است؟

این مسائل همگی برای ما جای سوال دارد چراکه تناقضات واضحی در رأی کمیته استیناف دیده می شود که باید به آنها رسیدگی شود.

عراقی زاده همچنین تصریح کرد: ما در حال حاضر هیچ کاری به جز صبر کردن نمی توانیم بکنیم باید در انتظار باشیم و ببینیم کمیته فوتسال در مورد اعزام نماینده ایران به رقابت های جام باشگاه های آسیا چه تصمیمی می گیرد.

شایان ذکر است جریمه محمدحسین عراقی زاده از سایر افرادی که در این پرونده 4 میلیون تومان جریمه شده بودند دو برابر شده و 8 میلیون افزایش یافت./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار