وزير راه از آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن شیراز – اهواز در سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس علی نیکزاد در جلسه شورای مسکن و حمل و نقل استان فارس گفت: توسعه هیچ منطقه‌ای بدون ایجاد زیرساخت‌ها میسر نمی‌شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در حوزه مسکن و راه‌سازی در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم که مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و باید در این راستا کار مردم را کار خود بدانیم.

وی گفت: دولت دغدغه مسکن و مسکن‌دار کردن مردم را دارد و در این راستا طرح مسکن مهر خدمتی بزرگ در این راستا برای رفاه حال هموطنان است.

نیکزاد با بیان اینکه کارهای بزرگی در راستای مسکن‌دار شدن مردم صورت گرفته است، اضافه کرد: احداث حجم بالای مسکن مهر در سطح کشور علاوه بر رضایت هموطنان در کاهش تورم نیز نقش بسزایی دارد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید دولت را در این حرکت بزرگ همراهی کنند تا شاهد به بهره‌برداری رسیدن هر چه زودتر واحدهای مسکن مهر در سطح کشور باشیم.

وی اضافه کرد: دولت با همراهی مجلس تمام آبروی خود را گذاشته است تا گامی بزرگ در راستای مسکن‌دار شدن مردم بردارد.

نیکزاد با اشاره به اینکه دنیای امروز را نمی‌توان بدون راه‌های ارتباطی تصور کرد، گفت: دولت دغدغه حمل و نقل و راه‌سازی را به عنوان زیرساخت اصلی توسعه همواره دنبال کرده است.

همچنین بررسی روند اجرایی شدن راه‌آهن فارس به خوزستان از جمله دستورکارهای شورای مسکن و حمل و نقل استان فارس به پیشنهاد جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بود که با موافقت وزیر راه و شهرسازی مقرر شد با حضور وزیر نفت و وزیر راه و شهرسازی تفاهمنامه اجرایی این پروژه بررسی و عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز شود./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.