با انتشار رأی کمیته استیناف و پس گرفتن قهرمانی از باشگاه گیتی پسند امکان انحلال این تیم قوی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از انتشار دو خبری که فوتسال را تحت تأثیر خود قرار داده و لیگ برتر را دستخوش تغییراتی کرد (انحلال فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان) این بار انتشار رأی تبانی کافی بود تا جو فوتسال را بار دیگر برهم بریزد.

شایان ذکر است، باشگاه های ماهان و فیروز صفه اصفهان در اعتراض به شرایط موجود در فوتسال و مشکلات مدیریتی و ساختاری کمیته فوتسال هر دو تیم خود را تعلیق کرده و حضور در رقابت های لیگ برتر فوتسال را منوط به تغییرات ساختاری و توجه علی کفاشیان و عباس ترابیان نسبت به این رشته داشتند.

گفتنی است، با انتشار خبر استیناف و پس گرفتن قهرمانی از گیتی پسند در این باشگاه شرایط فوق العاده ای حکم فرما است.

باشگاه در فاصله یک هفته مانده به رقابت های جام باشگاه های آسیا به تبانی متهم شد و قهرمانی هم از این باشگاه پس گرفته شد تا سخت ترین شرایط تیمی در فاصله یک هفته ای یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی آسیا پیش بیاید در چنین شرایطی همانند فولاد ماهان و فیروز صفه اصفهان که عطای فوتسال را به لقایش بخشیدند بحث انحلال در این باشگاه هم مطرح شد.

لازم به ذکر است ، در جلسه امروز هیئت مدیره فولاد ماهان اصفهان در صورت پیدا نکردن راه حل مناسبی برای پشت سر گذاشتن این شرایط احتمال انحلال تیم زیاد است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار