مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی باشگاههای کشور یادواره سرداران شهید محمد حسن و محمد حسین طاطیان با مشخص شدن رکابزنان برتر در رشته دانهیل در بهشهر به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران در پایان مسابقات انفرادی دانهیل بزرگسالان حسین زنجانیان امین تاکندی و امین نجفی هر سه از ترافیک تهران مقام اول تا سوم را کسب کردند . در بخش جوانان رشته دانهیل نیز سید حسن میر شمس از گلستان بر سکوی قهرمانی ایستاد و محمد حسین قلی و جواد ربیعی هر دو از همدان دوم و سوم شدند .

در نتایج تیمی رشته دانهیل در رده بزرگسالان نیز تیم ترافیک تهران با 260 امتیاز اول شد و تیم های شاهین سنندج با 125 و ترافیک ب تهران با 115 امتیاز دوم و سوم ، و در رده جوانان این رشته نیز تیم همدان با 160 امتیاز در رده نخست ایستاد و تیم های شاهین سنندج با 155 و فولاد ماشین نکا با 151 امتیاز دوم و سوم شدند .

همچنین در پایان رقابتهای تیمی رشته کراس کانتری که در بهشهر برگزار شد در رده بزرگسالان تیم ترافیک تهران با کسب 246 امتیاز در رده نخست جدول رده بندی قرار گرفت و تیم های ترافیک ب تهران و بیجار دوم و سوم شدند .

در رده جوانان رشته کراس کانتری نیز تیم دهگلان با کسب 216 امتیاز اول شد و تیمهای همدان و کندوان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند .

مرحله دوم مسابقات لیگ دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی باشگاههای کشور با شرکت 17 تیم به مدت 2 روز در بهشهر برگزار شد ./س

برچسب ها: پایان ، دوچرخه ، کوهستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.