لاغری و کاهش وزن یکی از مواردی است که این روزها عده بسیار زیادی به دنبال آن هستند چرا که مشکل اضافه وزن گریبان گیر بسیاری از مردم شده است

.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک کاهش وزن خود یک موضوع خاص است اما داشتن یک شکم صاف و زیبا مسئله دیگری است که باید به آن به طور جداگانه بحث کرد چرا که برای داشتن شکمی صاف باید کارهای کارهای متفاوتی انجام داد.

در ادامه به برخی از غذاهایی که بهتر است بخورید تا شکمی اف داشته باشید اشاره می کنیم.

روغن کانولا:روغن یکی از مواردی است که برای لاغر شدن باید از آن صرف نظر کرد اما روغن های خوبی هستند که می توان از آن ها برای داشتن یک شکم صاف استفاده کرد.

محققان برزیلی طی یک تحقیق دو ماهه متوجه شدند که افرادی که از روغن کانولا استفاده کردند تا 20 درصد کمتر چربی در بدنشان جمع شد.

همچنین این روغن دارای میزان بسیار زیادی از امگا 3 است. لوبیا:یکی از مهمترین کارهای که باید برای لاغر شدن انجام دهید این است که مقدار پروتئین مصرفی را کاهش دهید اما می توانید به جای اینکه پروتئین را کاهش دهید آن را با پروتئین های سبزیجاتی تعویض کنید. از بهترین گزینه های شما می تواند لوبیا باشد که هم مقدار کالری مصرفی شما را کنترل می کند و همچنین به شما کمک می کند تا در طول دوران لاغری شکم صافی نیز داشته باشید.

شیر کم چرب:شیر از جمله نوشینی هایی است که در دوران رژیم نباید آن را فراموش کنید چرا که از پوکی استخوان و دیگر بیماری ها در بدن شما جلوگیری می کند.

 بهتر است که شما اگر می خواهید یک شکم صاف داشته باشید روزانه چند لیوان از شیرهای کم چرب مصرف کنید. این عمل باعث می شود که میزان تشکیل عضله نیز در بدن شما افزایش می یابد.

غلات:محققان دردانشگاه پنسیلوانیا در طی یک تحقیق سه ماهه به این نتیجه رسیدند که افرادی که از غلات در رژیم غذایی خودشان استفاده می کنند بیشتر وزن کم می کنند و همچنین این افراد دارای شکم های صاف تری نیز هستند.

همچنین غلات دارای مقدار بسیار زیادی منیزیم است که باعث افزایش مقدار متابولیسم بدن می شود.

 فلفل دلمه ای قرمز:محققان دانمارکی در یک تحقیق جدید به این نتیجه رسیده اند که افرادی که بیشتر از مواد حاوی لیکوپن و بتا کارتن استفاده می کنند مقدار بیشتری لاغر می شوند و سایز کمرشان بسیار کوچک تر از دیگر افراد است.

در این میان این محققان فلفل دلمه ای قرمز را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها می دانند.  /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.