مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان از توافق با توميسلاو ساويچ مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال این باشگاه وتمدیدقراردادش براي يك فصل ديگر خبرداد.

 خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود: قصد داريم در آينده كلاس‌‌هاي آموزش درواز‌ه‌باني را با تدريس پروفسور ساويچ براي علاقمندان برگزار كنيم كه در اين كلاس‌ها تمام بازيكنان از سراسر كشور مي‌توانند شركت كنند.

وي خاطر نشان کرد: پروفسور توميسلاو ساويچ از دانش بالايي برخوردار است و تمام مدارج دانشگاهي را در اين خصوص گذرانده است و به همين جهت ما مي‌خواهيم از دانش او به نحو احسن استفاده كنيم و اين كلاس‌ها نيز مي‌تواند پاسخگوي جوانان علاقمند به دروازه باني باشد که تاريخ برگزاري اين كلاس‌ها در آينده اعلام مي‌شود. مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص جذب دروازه‌بان براي تيم فوتبال اين باشگاه گفت: ما فعلا مسعود همامي را جذب كرده‌ايم و قصد داريم يك دروازه‌بان ديگر نيز به خدمت بگيريم كه البته اولويت ما يك دروازه‌بان داخلي است، اما اگر از نظر مالي به توافق نرسيديم آن وقت روي جذب دروازه‌بان خارجي تمركز مي‌كنيم.

به هر حال ما تنها باشگاهي هستيم كه به طور كامل قانون سقف قرارداد را رعايت مي‌كنيم و قصد نداريم از اين قانون عدول كنيم. ابراهيمي تصريح‌كرد: در پست دفاع و حمله نيز بايد بازيكن جذب كنيم و هم اكنون در حال مذاكره با چند گزينه داخلي هستيم.

وي افزود: اعتقاد دارم امسال تيم خوبي را بسته‌ايم و در اين تيم از بازيكنان جوان و بومي استفاده شده است كه از انگيزه بالايي برخوردارند. به طور حتم در ليگ برتر نتايج خوبي خواهيم گرفت.

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص زمين تمريني اين تيم خاطرنشان‌كرد: فعلا تيم ما در ورزشگاه ملت و فولادشهر تمرين مي‌كند كه البته در تلاش هستيم 2 زمين تمريني ديگر براي تيم كرايه كنيم كه اولويت كرايه زمين براي ما در داخل شهر است كه اگر موفق نشديم ، 2 زمين مناسب تمرين در كارخانه ذو‌ب‌آهن داريم./س

برچسب ها: اصفهان ، باشگاه ، ذوب ، آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.