فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: همکاری اتحادیه‏ ها، مجامع و صنوف و مشارکت مردم در پیش ‏برد اهداف مورد نظر در بحث تنظیم بازار ضروری است.

سعید افشارنادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارارن رودهن اظهار داشت: دشمن می‏ خواهد بازار و اقتصاد ایران را ملتهب جلوه دهد و مسئولان باید مراقب این امر باشند.

افشارنادری ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال این هستند که وضع بازار را ملتهب جلوه دهند، اما به فضل خدا و وجود بازاریان شرافت ‏مند و با وجود همه تهدید ها و تحریم‏ ها، دارای شرایطی خوب و مطلوب در سطح بازار هستیم.

وی اظهار کرد: با وجود ظرفیت‏ های مناسب در بخش صادرات غیر نفتی به ویژه در بخش کشاورزی و صنعت در منطقه فیروزکوه، نقش تأثیر گذاری را در استان تهران ایفا می‌ کنیم.

افشار نادری ادامه داد: رسیدن به جایگاه مطلوب در بخش صادرات غیرنفتی، برنامه‏ ریزی ‏های دقیق و اصولی را می‏ طلبد که این امر در دستورکار دستگاه‏ های مرتبط قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در بحث معادن با بیان اینکه صدور برخی از مجوزها تبعات اجتماعی در منطقه به دنبال دارد، خواستار هماهنگی‏ های لازم با فرمانداری شهرستان به منظور جلوگیری از مشکلات احتمالی هنگام صدور مجوزها هستیم.

وی رصد کردن اوضاع بازار از سوی بازرسان، سامان ‏دهی قیمت‏ ها از طریق مجاری قانونی و پالایش بازار توسط خود اصناف در صورت وجود عده کمی از افراد فرصت ‏طلب به منظور حفظ آرامش بازار را از جمله انتظارات منطقه ‏ای برشمرد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.