بیمه اعضای شورای حل اختلاف در سال جاری پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران   گرگان ؛ حجت الاسلام احمدی میانجی با حضور در شعب و با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام حسین (ع) به اعضای شورا گفت: کارکنان شورای حل اختلاف با از خودگذشتگی و بدون هیچ گونه چشمداشتی مشغول خدمت به مردم عزیز کشورمان هستند و درست است که قانون عضویت در شورا را افتخاری دانسته ولی رسیدگی به مشکلات اعضاء در سرلوحه کار دستگاه های قضایی باید باشد.

وی در ادامه از پی گیری بیمه اعضای شورادر مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این موضوع از دغدغه های اصلی دستگاه قضاست و اجرایی شدن آن در سال جاری پی گیری می شود و ان شا ا... با همت نمایندگان مجلس این طرح در سال جاری اجرایی خواهد شد.

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف افزود: کارکنان ستادی شورا از شرایط سنی خاصی برخوردار هستند و در خصوص استخدام آنها باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانند خدمات شایسته تری بدهند. وی با اشاره به افزایش بودجه شورا در سال 91 افزودد: امسال 69 درصد افزایش بودجه داشته ایم که نسبت به سال قبل رقم خوبی است و ان شاا... پرداخت پاداشها بهتر خواهد شد. میانجی در پایان به سوالات اعضاء در خصوص مسائل و مشکلاتشان پاسخ گفتند.

رییس مرکز امور شوراهای حل اختلاف کل کشور از 22 شعبه مجتمع شهری گرگان به همراه هیات همراه بازدید کرد.

شورای حل اختلاف گرگان با 23 شعبه شهری مشغول خدمت رسانی به مردم است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.