مجوز تاسیس و راه‌اندازی آکادمی ورزش‌های همگانی از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسیون ورزش های همگانی که در رامسر برگزار شد، گفت: باید این نوید را به خانواده بزرگ ورزش همگانی بدهم که مجوز تاسیس آکادمی ورزش‌های همگانی صادر شده است و از این پس شاهد هرچه علمی‌تر شدن فعالیت‌های این خانواده خواهیم بود.

وی ادامه داد: توقعات از ورزش همگانی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و دیدگاه‌های ارزشمند ایشان و همچنین پیگیری‌های ملت شریف ما باعث شده تا با دیدی متفاوت و البته با جدیتی مضاعف به این مقوله بنگریم. معتقدم ضمن علمی ساختن امور مربوط می‌بایستی به طور همزمان در زمینه فرهنگ‌سازی، در صحنه بودن هرچه بیشتر مسئولان مربوطه، ایجاد جذابیت در امور جاری به منظور جلب و مشارکت هرچه بیشتر مردم در حرکت باشیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این نشست با توجه به حضور روسای کلیه هیات‌های استانی، فرصت مناسبی است تا تبیین وضعیت موجود نسبت به شاخص‌هایی که برای توسعه فراگیر ورزش با رویکرد همگانی در کشور ترسیم شده مصوب شود تا بتوان آمار و اطلاعات صحیحی از وضعیت کلی در این زمینه کسب نماییم که برای وزارت ورزش و جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. امیدوارم فعالیت‌های فدراسیون ورزش‌های همگانی که با رویکرد تندرستی، نشاط، شادابی، دمیدن روحیه تحرک و فعالیت می‌باشد هرچه پررنگ‌تر از قبل تکرار و تداوم یابد.

سجادی در پایان به تعامل بیشتر بین فدراسیون ورزش‌های همگانی با سایر فدراسیون‌ها به ویژه جانبازان و معلولین، بیماران خاص، پیوند اعضا و... اشاره کرد و افزود: عمر قهرمانی در این قشر از جامعه کوتاه بوده بنابراین ورزش با رویکرد همگانی می‌تواند نقش بسزایی را برای جلوگیری از شیوع افسردگی و سایر بیماری‌های روحی و روانی ایفا نماید. از این رو وزارت ورزش نیز با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و ارگان‌ها به عملیاتی شدن هرچه بیشتر اهداف این فدراسیون و سایرین یاری خواهد رساند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار