رئیس فدراسیون تکواندو ایران و اتحادیه غرب آسیا با سفر به عراق درخصوص برگزاری هرچه بهتر رقابت های سال 2012 در لبنان و گسترش همکاری تکواندو بین ایران و عراق جلسات متعددی برگزار کرد.

کیارش بحری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در جلسه سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان و رئیس اتحادیه تکواندو غرب آسیا با کمیته ملی المپیک عراق، درخصوص کمک این کمیته به فدراسیون عراق برابر حضور در مسابقات آینده انتخابی المپیک رایزنی شد تا عراقی ها هم بتوانند در بازی های المپیک در آینده صاحب سهمیه شوند.

وی افزود: در نشست مشترک پولادگر با معاون اول وزیر ورزش عراق درخصوص پروتکل امضا شده وزارت ایران و عراق صحبت شد و حسن معاون وزارت ورزش عراق درخواست داشت درخصوص یک بند از این پروتکل که به تکواندو اختصاص دارد فدراسیون ایران هرچه زودتر آن را به مرحله اجرا درآورد و کمک های لازم به فدراسیون تکواندو عراق شود. در این جلسه اعضای فدراسیون عراق نیز حضور داشتند.

مدير روابط بين المللي فدراسيون تکواندو ايران گفت: مسئولان فدراسیون عراق تمایل داشتند تا پولادگر برای همکاری و فعالیت بیشتر هیئت های تکواندو سراسر عراق جلساتی نیز داشته باشد که براین اساس با رؤسای هیئت های بغداد، کربلا و نجف نشست هایی برگزار شد و در جلسه ای با نماینده کمیته ملی المپیک عراق در مورد راهکار ارتباطات و بهتر شدن فعالیت تکواندو دو کشور بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

بحری در مورد رقابت های غرب آسیا تصریح کرد: در جلسه غرب آسیا در عراق که با حضور پولادگر رئیس اتحادیه غرب آسیا، محمود نائب رئیس و مخلد از اردن یکی از اعضای این اتحادیه برگزار شد، رقابت های غرب آسیا در اوایل آذرماه به میزبانی بیروت در لبنان و در بخش جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد و قرار است برای بهتر برگزار شدن رقابت ها با حضور بیش از 10 کشور رایزنی های لازم به عمل آید.

گفتنی است، کیارش بحری دبیر اتحادیه تکواندو غرب آسیا است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار