حجازیان:

پینگ پنگ بازان نانشوا صاحب لیگ می شوند

رئیس انجمن پینگ پنگ ناشنوایان از برگزاری لیگ کشوری از شش ماه دوم سال برای پینگ پنگ بازان ناشنوا خبر داد و اظهار داشت: در پی هماهنگی برگزاری لیگ کشوری مشترک با ورزشکاران پیوند اعضا هستیم.

حجازیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در شرایط کنونی پینگ پنگ بازان در استراحت هستند و فعالیت و برنامه ی خاصی برای آنها برنامه ریزی نشده است اما در شهریورماه سال جاری مسابقات قهرمان کشوری برگزار می شود که زمان و مکان دقیق آن در حال حاضر مشخص نشده است.

وی ادامه داد: پینگ پنگ بازان ناشنوا از قابلیت و شایستگی های بالایی برخوردار هستند و در صورت ایجاد امکانات مناسب می توانیم انتظار درخشش آنها را در میادین برون مرزی و بین المللی داشت از این رو در پی برگزاری لیگ کشوری برای پینگ پنگ بازان هستیم.

حجازیان تصریح کرد: قرار است با مسئولان پیوند اعضا نشست مشترکی برگزار و در خصوص برگزاری لیگ کشوری برای پینگ پنگ بازان ناشنوا و پیوند اعضا به بحث و تبادل نظر بنشینیم و در صورت رضایت طرفین و بررسی های دقیق در شش ماه دوم سال جاری لیگ کشوری را به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می کنیم.

وی اظهار داشت: برگزاری لیگ کشوری مشترک ناشنوایان با پیوند اعضا به این معنا نیست که پینگ پنگ بازان ناشنوا یا پیوند اعضا به رقابت پردازند بلکه به صورت جداگانه و هر ورزشکاری در بخش خود به رقابت می پردازند و به هیچ عنوان تلفیقی در این مسئله صورت نخواهد گرفت و قصد از نشست مشترک هماهنگی در زمان مشخص برگزاری لیگ کشوری است.

حجازیان افزود: سال گذشته مسابقات کشوری در دو استان زنجان و سمنان برگزار شده است که مردان پینگ پنگ باز در زنجان و بانوان در استان سمنان به رقابت پرداختند اما با وجود اعلام رسمی ما، اما همچنان استان خاصی مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: از زمان ادغام فدراسیون ناشنوایان با پیوند اعضا بیماران خاص تا کنون مشکل خاصی برای برنامه های پینگ پنگ بازان ناشنوا ایجاد نشده است و طبق گذشته برنامه های تیم پینگ پنگ ناشنوایان اجرا می شود.

حجازیان خاطر نشان کرد: هفته ی گذشته کلاس مربیگری برای ارتقا سطح فنی مربیان این رشته در قزوین برگزار شده است خوشبختانه برای مربیان تیم های پینگ پنگ ناشنوایان مثمر المثر بوده است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه های مفیدی سطح آگاهی مربیان به نسبت گذشته افزایش یابد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار