مجتبی جباری با شرایط خاصی روبرو شده است، اعلام شده امیر قلعه نوعی خواستار حضور وی در تمرینات است، اما از طرفی سپاهانی ها نیز وی را نمی خواهند اتفاقی که در خصوص چند باشگاه دیگر نیز رخ داده است.

به  گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجتبی جباری با وضعیت خاصی روبروست وی به دلیل مشکلات مالی نمی تواند در استقلال بماند و از طرفی با امیر قلعه نوعی دچار مشکلات جدی شده است، با پیشنهاد چند تیم داخلی در لیگ روبرو شد که اوضاع را برای وی تغییر کند زیرا پیشنهادات قابل توجهي نصیب وی شد تا جباری به حضور در این تیم ها بیاندیشد، اما از طرفی مشکلات برای وی با شرایطی که فصل پیش به وجود آمد تغییر کرد. این بازیکن در استقلال با مسائلی روبرو شد که مسئولان تیم ها را از ادامه مذاکره با وی منع کرد.

شایان ذکر است، این بازیکن به دلیل مسائل اخلاقی و انضباطی که با آن روبرو شد، با شرایط ایده آلی باید تیم فصل آینده خود را انتخاب کند زیرا برخی مسئولان در سپاهان و حتی تراکتور سازی و مس کرمان اعلام کردند به دلیل مشکلاتی که جباری ایجاد می کند خواستار حضور وی در تیم خود نیستند و ترجیح می دهند یک هافبک دیگر را جذب کنند که مشکلی در تیم ایجاد نشود زیرا از وضعیت اخلاقی و مشکلات بعد از حضور وی اطمینان ندارد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار