مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران گفت: شهرهای جدید استان تهران می‏ توانند مناطق پایلوت اجرای طرح مدیریت واحد شهری باشند.

  هادی رحمتی در گفت‏گو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: اجرای طرح مدیریت واحد در مناطق شهری مطالبه اصلی همه مدیران ارشد نظام است.
 
رحمتی ادامه داد: مدیریت واحد شهری می‏تواند امور جاری را بر اساس مدل‏های روز اجتماعی هدایت کند تا بسیاری موازی‏کاری‏های موجود حذف شود.
 
وی افزود: دولت در اجرای طرح مدیریت واحد شهری مصمم است و این موضوع را در کمیسیون‏های مختلف مجلس شورای اسلامی نیز مطرح کرده تا مورد بررسی قرار گیرد.
 
رحمتی ادامه داد: مدیریت واحد شهری شاید در لغت و برنامه‏ریزی یک تعریف خاص داشته باشد اما، برای تفکیک وظایف ذاتی دستگاه‏های اجرایی و همسوسازی فعالیت‏هایشان، باید در یک محور مدیریتی بدان پرداخته شود.
 
مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران تصریح کرد: اصلاح فعالیت‏ها و وظایف دستگاه‏های اجرایی که روش‏های گذشته از ابتدا برای آنها نهادینه شده، به هر روی کاری سخت و دشوار قلمداد می‏شود و تلاش‏های بسیاری را می‏طلبد.
 
وی اضافه کرد: اجرای طرح مدیریت واحد شهری نیازمند پشتوانه دقیق و محکم قانونی است؛ از این رو، امیدواریم قانونگذاران در مجلس شورای اسلامی هرچه سریع‏تر این قوانین را تدوین و تصویب کنند.
 
رحمتی ادامه داد: ایجاد وحدت در بحث مدیریت شهری، رویکرد و خواسته اساسی دولتمردان و دستگاه‏های اجرایی است که در صورت تدوین و تصویب قوانین مورد نیاز، اجرایی می‏شود.
 
رحمتی افزود: اجرای این مهم در شهرهای جدید به واسطه استعداد و انضباط ذاتی به‌عنوان طرح‏های پایلوت امری ساده‏تر است.
برچسب ها: پایلوت ، شهر ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار