سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران گفت: به هیچ عنوان به برگزاری رقابت انتخابی دررده سنی نوجوانان اعتقاد ندارم.

خلیل رشید محمد زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی شرایط در رده های سنی پایه بسیار حساس است و کشتی گیر در این رده سنی هنوز به پختگی لازم نرسیده در نتیجه وقتی بحث رقابت انتخابی مطرح می شود ممکن است برای ملی پوش شدن دست به هر کاری بزند.

وی ادامه داد: وقتی زمان رقابت انتخابی مشخص می شود یک کشتی گیر نوجوان ممکن است از روی عدم آگاهی و مشاوره نادرست برای رسیدن به موفقیت از مکمل هایی استفاده کنند که اصلاً به صلاحش نباشدو وقتی ازاین راه ها در رقابت انتخابی به موفقیت می رسدزمان مسابقه اصلی کارایی لازم را نخواهد داشت در نتیجه نه خودش و نه فردی که دوبنده تیم ملی حقش بوده نمی تواند نقش آفرینی کند.

محمد زاده تصریح کرد: در رده نوجوانان یک سری عوامل وریزه کاری های مهم وجود دارد که باید به آنها توجه بسیار داشت و از آنجاکه رسالت اصلی این رده سنی پشتوانه سازی است ما نباید همه چیزرا فدای نتیجه کنیم.

وی در مورداین که نفرات ملی پوش چطور انتخاب می شوند گفت: نحوه تمرینات مختلف و عملکرد فرنگی کاران نوجوان در اردوهای آماده سازی ملاک اصلی ما برای انتخاب ملی پوشان است و مطمئن باشید کادر فنی تک تک کشتی گیران را زیر نظردارد و در نهایت با بررسی تمامی جوانب امر، بهترین ها از هر جهت دوبنده تیم ملی را برتن خواهند کرد.

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا نیمه دوم تیرماه در کشور قرقیزستان برگزارخواهدشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار