محسن یوسفی، هافبک تیم استقلال با مسئولان این تیم با مشکل رو به رو شد و با چند تیم وارد مذاکره شد تا حتی صحبت از حضور قطعی اش در سایپای البرز کرج شود اما اين بازيکن دوست دارد در استقلال بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، نام محسن یوسفی در فهرست امیر قلعه نوعی قرار دارد و سرمربی آبی ها می خواهد که وی در تیم بماند و استقلال را در فصل آینده همراهی کند، اما یوسفی به دلیل مشکلات مالی زیاد تیم با چند باشگاه وارد مذاکره شد اما در نهایت قرار به حضور وی در تیم سایپای کرج است، اما این اتفاق رخ نداده است و با اینکه مذاکرات نهایی شده، اما یوسفی با تماس مسئولان تیم استقلال روبرو شده است و این در حالی است که استقلالی ها قول پرداخت پول به این بازیکن را دادند و اعلام کردند به محض دریاف پول یوسفی را با شرایط خاصی روبرو می کنند که وی با آمادگي تمرینات خود را با استقلال دنبال کند و در سال جدید عضو این تیم باشد.

گفتنی است، یوسفی اعلام کرده است که به احتمال فراوان در تیم استقلال می ماند تا با شرایط مالی و اوضاع نه چندان ایده آل این تیم روبرو شود اما آبی ها را ترک نکند.

شایان ذکر است، یوسفی از مسئولان درخواست کرده است که مشکلات مالی وی را حل کنند تا این بازیکن بتواند برای تمدید با آبی ها اقدام کند، از طرفی وی اعلام کرده منتظر استقلالی ها می ماند تا زمانی که پول دریافت کردند و قرار دادش را با اين تيم به ثبت برساند تا شرایط ایده آل پیش برود.

یوسفی اعلام کرده دریافت چک از باشگاه استقلال بی نتیجه است زیرا هیچ یک از چک های دریافتی به پول نقد تبدیل نمی شود و این موضوع بازیکنان را با مشکلات جدی روبرو کرده است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار