رئیس فدراسیون اسکواش گفت: متاسفانه از ابتدا بودجه محدودی برای اسکواش در نظر گرفته شده و ما نمی توانیم آنطور که باید برای این رشته هزینه کنیم.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسعود سلیمانی در نشست خبری که در حاشیه برگزاری رقابت های اسکواش جوانان آسیا برپا شده بود با بیان این مطلب ادامه داد: اگر موفق شویم برای ملی پوشان رشته ورزشی اسکواش حقوق ماهیانه در نظر بگیریم می توانیم امید داشته باشیم که در سال های آینده ورزشکاران این رشته ورزشی به جای پرداختن به مربیگری در سطح باشگاه ها تنها به تمرین حرفه ای خود بپردازند. وی افزود: در تلاش هستیم تا در سال های آینده پرداخت حقوق به ورزشکاران رشته ورزشی اسکواش را در دستور کار فدراسیون این رشته ورزشی قرار دهیم. رئیس فدراسیون اسکواش در خصوص برگزاری رقابت های جوانان آسیا این رشته ورزشی به میزبانی کشورمان خاطرنشان ساخت: برای متقاعد ساختن مسئولین فدراسیون آسیایی اسکواش و نشان دادن توانمندی های سران اجرایی فدراسیون ایران تلاش بسیاری برای برگزاری مطلوب مسابقات آسیایی شد. وی ادامه داد: مسئولانی که از کشورهای آسیایی وارد ایران شده اند به اتفاق از میزبانی کشورمان بسیار رضایت داشتند و از مراسم افتتاحیه این پیکارها به عنوان یکی از بهترین مراسم یاد کرده اند. سلیمانی با اشاره به هزینه های برگزاری رقابت های اسکواش جوانان آسیا اظهار داشت: برآورد اولیه ما برای برگزاری رقابت های جوانان آسیا مبلغی در حدود 140 میلیون تومان بود اما این میزان افزایش یافت و چیزی حدود 250 میلیون تومان برای برگزاری این پیکارها هزینه شد.
 وی افزود: از سوی وزارتخانه ورزش و جوانان مبلغ 50 میلیون تومان به این مسابقات اختصاص یافت

 رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه " جوانان ایران در مسابقات آسیایی عملکرد قابل قبولی داشته اند" اذعان داشت: راهیابی 6 نماینده ایران به جمع 8 نفر برتر آسیا نشان دهنده پیشرفت قابل توجه ورزشکاران کشورمان در رشته ورزشی اسکواش است. وی بیان داشت: در این دوره از رقابت های  آسیایی پیش بینی کسب مدال نکرده بودیم و حضور 6 نفر از ورزشکاران کشورمان در میان نفرات برتر آسیا برای ما نتیجه قابل قبولی بود. سیلمانی از احتمال واگذاری میزبانی مسابقات اسکواش سال 2014 به کشورمان خبرداد و گفت: به دلیل برگزاری مطلوب رقابت های اسکواش جوانان آسیا برخی از مسئولان آسیایی این رشته قول مساعد میزبانی ایران در سال 2014 را به ما داده اند و امیدوار سرانجام این مهم محقق شود. رئیس فدراسیون اسکواش در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای جذب مربی خارجی بانوان خواهید داشت، عنوان کرد: برای سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان کشورمان گزینه های خارجی را در نظر گرفته ایم اما اگر موفق به تحقق این مهم نشویم  با ورزشکاران سایر کشورها مذاکره خواهیم کرد که به عنوان حریف تمرینی ملی پوشان کشورمان را در ایران همراهی کنند.   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار