نماینده هدایتی و سرپرست موقت باشگاه ملوان درخصوص جذب بازیکن به تیم اظهار داشت: درحال حاضر باشگاه ملوان به دنبال جذب دو بازیکن خارجی در پست گلر و مهاجم می باشد که هم اکنون با آنها درحال مذاکره هستیم.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: قرار است که 2 بازیکن خارجی در پست دروازه بان و مهاجم به ما ملحق شوند که هم اکنون با آنها درحال مذاکره می باشیم.

وی درخصوص جذب اولادی به ملوان تصریح کرد: باشگاه ملوان با مهرداد اولادی مذاکره ای نداشته و برای اين بازيکن در هر تيمي که به آن بپيوندد آرزوی موفقیت دارم.

درودگر درخصوص اردوی تمرینی ملوان اعلام داشت: تیم ملوان از صبح امروز در اردبیل اردوی 10 روزه را آغاز کردند و حسین آشنا بازیکن فصل گذشته سایپای البرز در این اردو حضور خواهد داشت که در صورت مورد قبول واقع شدن از سوی کادر فنی، وی به این تیم جذب خواهد شد ولی هنوز هیچ قراردادی با این بازیکن صورت نگرفته است.

نماينده هدايتي در ملوان درخصوص تمدید قرارداد با پورغلامی بیان داشت: باتوجه به این که فرهاد پورغلامی دوباره در سمت مربیگری خود در ملوان ابقا شد باشگاه بعد از اردوی 10 روزه با وی تمدید قرارداد خواهد کرد.

وی درباره پرداخت مطالبات بازیکنان خاطرنشان کرد: در صورت رضایت مسئولان زیربط مطالبات بازیکنان را به صورت کامل پرداخت می کنیم و درحال حاضر منتظر کسب رضایت هستیم. به محض تحقق این امر در اسرع وقت بدهی بازیکنان را به حساب آن ها واریز می کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار